Waar krijg je echte, goedkopen UGGS?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, Dat kan niet. Waar KRIJG je GOEDKOOP Uggs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom Uggs, die zijn helemaal uit, en ook Uggly!

Antwoorden (4)

Nep. Op de markt. Wil je echte? Probeer outlet stores in Lelystad of Roermond. Check webwinkels in Belgie of Duitsland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leveringkosten staan op de factuur vermeld. Binnen de EU gelden geen invoerbelastingen. Wel even oppassen of webwinkel isxaangeskoten bij branche organisatie en bij voorkeur betalen met paypal of ander veilig betaalmiddel (dus niet met opgeven van creditcard nummer)
Dat vind je niet echt..
Anders is marktplaats n optie?!...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de skipiste in waidring (oostenrijk) daar vond ik ze gratis en voor niets :) maar anders kan je ze bestellen via internet moeten ze wel van amerika/australie komen dus ik weet niet of je dat vertrouwt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echte nieuwe goedkope uggs zijn niet te vinden, als je ze besteld op een australische site, zul je de verzendkosten nog moeten betalen en ben je even duur uit.
wel kun je kijken op marktplaats of ebay, misschien dat ze daar goedkopere tweedehands uggs hebben