Voor blonde haren kan je citroen sap tijdens het wassn in je haar stoppen, en kan je voor brunettes ook iets erbij doen zodat het donkerder wordt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Een kleurspoelinkje, ongevaarlijk en is ook uitwasbaar in 6-8 wassingen meestal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
John Frieda heeft speciale verzorgingsproducten voor donker en blond haar, misschien dat hier iets bij zit. De kleur wordt er in ieder geval door verlevendigd (ik gebruik de blonde variant).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oost Indiesche inkt staat erom bekend dingen ook donkerder te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naspoelen met sterke afgekoelde thee, geeft een mooie glans.
Trek 5 goedkope zakjes in een liter water. Als het is afgekoeld spoel je hiermee je haar. Niet naspoelen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
henna schijn je ook in donkere kleuren te hebben, ik gebruikte het vroeger vaak. Het is totaal niet schadelijk en geeft een natuurlijke glans....