Hoelang duurt het voor je wimpers langer terugkomen nadat je ze hebt afgeknipt?

Ik heb gelezen dat als je je wimpers knipt ze langer terug groeien. Maar ik vroeg me af hoelang dit duurt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Wimpers groeien heel langzaam en het is een fabeltje dat je wimpers langer worden als je ze knipt.

Er zit een maximum aan de lengte van je wimpers. Heel soms kunnen hormonale veranderingen er wel voor zorgen dat je wimpers gaan krullen of iets langer worden.

Van begin tot eind duurt het ongeveer 2 maanden voordat een wimper volgroeid is.