waar kan ik een goedkope groothandel vinden voor tassen en sieraden ik ben bezig met een webwinkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (4)

Ik heb jaren geleden bij Herwalt tassen gewerkt. http://www.herwalt.nl/ Ze werken met consignatieconcept. Zo heb je zonder risico toch omzet. Ik heb link van de website toegevoegd. Kijk maar even of je er wat mee kunt:D Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ik op een Chinese site gaan kijken, die zijn over het algemeen spotgoedkoop. Misschien contacten leggen en importeren??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de primarkt in rotterdam is alles best wel goedkoop, dus ga daar eens kijken,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou naar de markt toegaan daar staan altijd wel een kraampje met tassen en sieraden .
En ik zou dan met een mooi praatje er proberen achter te komen waar zij hun spulletjes kopen .