Wat is de juiste volgorde?

Ik gebruik eerst reinigingsmelk dan een tonic en dan dag- of nachtcreme.. Nu wil ik ook stomen en een scrub gebruiken.. Komt dat voor of na de tonic? En stoom ik voor of na het scrubben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Ik zou eerst reinigen, dan stomen, dan scrubben, dan de tonic en allerlaatst de crème
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het beste is om eerst je gezicht te wassen met tonic zodat je huid goed schoon is. als je dit niet doet en je gaat stomen kunnen er puistjes ontstaan. na het stomen is het 't best om je gezicht met een koud washandje te wassen en daarna
kan je crème aanbrengen. de volgorde van schudden en stomen weet ik niet. ik weet wel dat scrubben het best is onder de douche.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst reinigingsmelk dan tonic , scrubben, stomen en danafsluiten met een dag of nachtcreme algelang wat voor tijd stip.