Doet een helix piercing pijn en wat kost het ongeveer??

Piercing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
21.5K

Antwoorden (4)

€45,00
Je voelt het wel, maar doet echt geen pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het doet pijn, geneest vaak met wild-vleesgroei
slapen kan pijnlijk worden
een tattoo is beter te verdragen
prijs: ligt eraan waar je hem neemt
zou er nog even goed over nadenken.

Toegevoegd na 1 minuut:
lees deze ervaringen-site eens door

Toegevoegd na 1 minuut:
kosten rond de 40/50 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, Ik heb er 2 jaar geleden 5 tegelijk laten zetten.
Omdat ze niet meer er in geschoten mogen worden zijn ze er in geknepen bij een juwelier.
Ik dacht, 5 tegelijk, is maar 1 keer pijn en dat was goedkoper, rond de 70 euro inclusief knopjes!

Nou dat heb ik geweten ook dat het pijn deed na de 5de in een oor, wilde ik er ook niet meer laten zetten op dat moment, na 1 jaar niet op mijn oor te kunnen liggen, heb ik er 4 uit gehaald omdat ik er gek van werd.
1 moet te doen zijn! Mijn oor heeft nog wel een verdikking er aan over gehouden.

Op deze site kost het 35 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij viel het wel mee qua pijn (voelde bij mij als het schieten van een normaal gaatje, tragus trouwens ook), maarja ik heb 'm nog laten schieten bij de juwelier toendertijds..(5 eurie toen nog).
Met slapen moet je alleen niet op die oor gaan liggen (als je 'm net hebt laten zetten), want dat ik niet erg prettig.
Ook raad ik je aan om nadat ie is genezen er een ringetje in te doen, dit vind ik persoonlijk een stuk lekkerder slapen;) Heb alleen nu wel een induikinkje in mn oor van het ringetje. Niet te zien alleen te voelen, dus niet zo heel erg;) Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
indeukinkje bedoel ik;)