Worden de tanden gepoetst en de nagels geknipt van een persoon in coma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Antwoorden (5)

Zeker! Die wordt gewoon verzorgd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat blijkt, maar de vraag is waarom......
sorry een -
ja nagels groeien gewoon door, tanden poetsen zal moeilijker worden gezien coma patienten voeding via een sonde krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In coma of niet, het blijft een patiënt. Wassen, frisse pyama, nagels van handen en tenen verzorgd houden. Tanden borstelen kan met een rubber vingertandenborstel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de nagels anders te lang worden en de kans op gaatjes in de tanden dan kleiner is.

ook als je in coma ligt.

voor de familie is het ook wel net zo prettig als iemand er verzorgd bij ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker , coma patienten krijgen alle nodige zorg, dus ook tandenpoetsen of mondreiniging met een vochtig gaasje, nagels knippen en scheren.