Hoe kom ik van me wallen onder me ogen af?!

Na een ooglaser correctie heb ik beste walle onder mijn ogen,
Hoe kom ik daar vanaf?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (9)

Komkommer erop leggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee lepels in de koelkast leggen voor het slapen gaan. En dan na het wakker worden met de bolle kant onder je ogen houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan als je t over make up hebt concleaner halen. Valt t veel minder op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tips: 1. Houd een schijfje aardappel in een doek 20 minuten tegen uw ogen en spoel het niet af. 2. Laat koude theezakjes (kamillethee) 10 minuten op uw ogen liggen. 3. Houd een bevroren eetlepel(vriezer)in een doek met de holle kant tegen uw oog. 4. Leg plakjes van een komkommer 5 minuten op uw ogen. 5. Trommel met devingertoppen onder de ogen van binnen naar buiten. 6. Drink 2 à 3 liter water voor een goede afvoer van afvalstoffen. 7. Meng drie druppeltjes citroensap koude melk, drenk twee wattenschijfjes in dit mengsel en leg de wattenschijfjes 15 minuten tegen de ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vroeg gaan slapen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lichtere concealer opdoen dan je foundation. Dat haalt de donkere kringen weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze vraag had ik gisteren ook al voorbij zien komen, en dat was al niet de eerste keer. Maar vooruit: aambeienzalf erop smeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een palette met de verschillende kleuren concealers kopen( als ze de kleur die jij nodig heb niet los verkopen) en dan een gele of lichtroze concealer opdoen. Ook helpt een concealer die lichter is dan je huidskleur.