Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van me wallen onder me ogen af?!

Na een ooglaser correctie heb ik beste walle onder mijn ogen,
Hoe kom ik daar vanaf?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
812

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Komkommer erop leggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee lepels in de koelkast leggen voor het slapen gaan. En dan na het wakker worden met de bolle kant onder je ogen houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan als je t over make up hebt concleaner halen. Valt t veel minder op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tips: 1. Houd een schijfje aardappel in een doek 20 minuten tegen uw ogen en spoel het niet af. 2. Laat koude theezakjes (kamillethee) 10 minuten op uw ogen liggen. 3. Houd een bevroren eetlepel(vriezer)in een doek met de holle kant tegen uw oog. 4. Leg plakjes van een komkommer 5 minuten op uw ogen. 5. Trommel met devingertoppen onder de ogen van binnen naar buiten. 6. Drink 2 à 3 liter water voor een goede afvoer van afvalstoffen. 7. Meng drie druppeltjes citroensap koude melk, drenk twee wattenschijfjes in dit mengsel en leg de wattenschijfjes 15 minuten tegen de ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vroeg gaan slapen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lichtere concealer opdoen dan je foundation. Dat haalt de donkere kringen weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze vraag had ik gisteren ook al voorbij zien komen, en dat was al niet de eerste keer. Maar vooruit: aambeienzalf erop smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een palette met de verschillende kleuren concealers kopen( als ze de kleur die jij nodig heb niet los verkopen) en dan een gele of lichtroze concealer opdoen. Ook helpt een concealer die lichter is dan je huidskleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding