Wat is de gevoeligste en de minst gevoeligste plek voor een tatoo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

je clitoris/eikel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze doen allemaal een beetje pijn maar op je rug(waar veel botten zijn) doet het wel heel veel pijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe dunner de huid, hoe gevoeliger! Dus hoe dichter op de botten, hoe gevoeliger het is! (behalve natuurlijk het geslacht, daar zit geen bot in haha...bij de mannen althans)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik zeg bij een man niet, (even goed lezen) maar bij een vrouw zit er toch echt bot onder.... genaamd de venusheuvel!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no problemo
waar het meer vet is doet minder pijn en weinig vet doet pijb