Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kraak je een code?

ik heb een beauty case met een code, alleen ik kom er niet meer in want ik ben de code vergeten, naar alles van mij make-up zit er in.
hoe kraak ik de code?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ok... hier komt de grote oplossing... lees aandachtig:

met een schroevendraaier kracht zetten tussen de beautycse en de deksel.. zo dicht mogelijk bij het slot.. als je nu aan de 3 wieltjes draait zal er 1 zijn die het moeilijkst gaat.. draai deze tot je een "tikje" voelt.. nu staat deze rol op zijn plaats... zoek nu de volgende die het moeilijkst draait... draai hiermee tot je weer een tikje voelt... en dan nu de laatste...

en open springt je beauticase

veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

een voor een proberen. Op 000 zetten dan 001, 002 etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letterlijk openbreken als het niet lukt met alle cijfers die je kan proberen, een nieuwe beautycase is goedkoper dan al je make-up!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is maar de vraag he?
Zet kracht op het deksel zodat hij open springt zodra je de juiste code hebt. Zet 'm op 000 en roets snel naar 009, zet 'm op 010 en prrrt naar 019, etc. 't Is een klusje van nog geen minuut als je er ervaring mee hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding