Is er iets tegen te doen, dat ik zulke enorme elektrische schokken krijg, als ik mijn fleece trui uittrek?

Ik leef nog steeds, maar het is wel erg irritant. Vooral als ik die trui uittrek in een warme kamer, dan springen de vonken in het rond, en hoor je het knetteren. Als ik vervolgens ook nog eens een deurknop aanraak, krijg ik nog een schok. Is er iets aan te doen? Zou het na een keer wassen minder worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Wat je ook zou kunnen proberen is een beetje wasverzachter bij de was doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je weleens gehoord dat je een fleece trui in de vriezer moet stoppen...

Een nacht van te voren d de trui zo in de vriezer, daarna uithangen, drogen dan moet het probleem van antistatisch en knetteren over zijn.

Succes!