Swedish Hasbeens lookalikes

Ik ben helemaal weg van de hasbeens schoenen maar die zijn onbetaalbaar, weet iemand of dezelfde soort schoenen van een ander merk te koop zijn maar dan goedkoper?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dr Martins heeft een beetje vergelijkbare schoenen: http://www.asos.com/Women/A-To-Z-Of-Brands/Dr-Martens/Cat/pgecategory.aspx?cid=4650
Aan de zijkant zie je refine by staan, en daar kan je voor een fellere kleur kiezen

Toegevoegd na 23 uur:
Goed nieuws voor jou! H&M gaat een samenwerking aan met swedish hasbeens. Is vandaag bekend geworden. In april liggen hasbeens in de h&m voot h&m prijsjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wordt je op je wenken bediend.
Vanaf het voorjaar 3 modellen bij H&M.

Toegevoegd na 34 seconden:
o ja, en niet eens lookalikes :-)