ik heb zaterdag 2 miniboxers gekocht, hoe moet je daar je penis in doen, naar beneden naar boven of wat??

en hoe bij een normale boxer??
Met miniboxer bedoel in zo'n kleine boxer met een heel klein stuk voor je piemel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.6K

Het beste antwoord

Als je omhoog dragend bent, dan omhoog, ben je links of rechts dragend, dan naar links of rechts en vind je het prettiger om hem naar beneden te drukken, dan doe je dat! Fijn he?! Net zoals je het zelf het aller fijnst vindt! Is mie sjiek.... :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan natuurlijk ook zijn dat je je mini boxers te klein hebt gekocht als je maar een klein stukje over hebt om "japie" in te douwen....Maar dat weet jij beter dan ik.. Wat een leuke vraag trouwens!

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik kon er helaas niet heel veel over vinden, ik weet ook niet zo goed hoe ik dat zoeken moet, maar iig een klein stukje over hoe mannen de jaap dragen...

de uitslag van een steekproef onder 37 mannelijke, voor deze krant werkende collega's: 26 dragen links, 5 rechts (6 antwoordden 'weet niet', 'allebei' of 'in het midden')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Zoals je het zelf prettig vind lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk moet je doen wat je zelf het prettigste vindt. Maar voor mij is de regel altijd omhoog. Dan heeft hij ook de ruimte mocht het onverwacht nodig zijn ;)

Bovendien, stel dat je hem naar beneden doet en je vergeet dat op het moment dat je op de fiets springt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dat kleine ding maakt het niet uit.
Je ziet of voelt het verschil niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet wat je met een kleine boxer bedoeld.... maar meestal zijn die kleine stukken bedoeld om je penis op zijn plek te houden.

Voor de zaadproductie is het beter om niet je penis te beknellen, zorg er dus voor dat je penis genoeg ruimte heeft, dit mag horizontaal en verticaal zijn!

Bij normale boxer: naar beneden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lig er aan hoe groot hij is en hoe klein het boxertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je even overleggen met de kleine Tipgever himself? Ik heb begrepen dat mannen vaak een soort intieme relatie hebben met dat middendeel van hun lichaam, dus een gesprekje zou in deze wel op z'n plaats zijn lijkt me.
Het gaat tenslotte wél over hém nietwaar.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, plusje :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ :)
Goed dat je de laatste aanvulling gaf, ik dacht anders dat die miniboxwers wel raad met je penis zouden weten.
Omhoog is het beste als je hem naar een zijkant draagt, kan hij bij onvoorziene opstandigheden lelijk in de knel komen.
Dit is serieus bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, bij mij zit hij naar boven als ik m'n boxer aandoe, maar na een tijdje gaat hij zelf de meest comfortabele positie zoeken hoor. Of spant ie echt zo hard dat je penis niet meer kan bewegen en tegen je buik aanplakt? In dat geval zou ik toch een maatje groter kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is erg persoonlijk. Ik vind een boxer helemaal nix.

Mijn dappere dodo gaat dan in zo'n pijp hangen en dat knelt op sommige momenten.

geef mij maar wat 'steun' met een normale slip.
Om te slapen zou het niet uitmaken.
13 jaar geleden
Ik doe hem altijd naar boven, dat voelt op het moment van aantrekken het lekkerst. Gedurende de dag zoekt hij dan zijn eigen positie.