ik heb zaterdag 2 miniboxers gekocht, hoe moet je daar je penis in doen, naar beneden naar boven of wat??

en hoe bij een normale boxer??
Met miniboxer bedoel in zo'n kleine boxer met een heel klein stuk voor je piemel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoals je het zelf prettig vind lijkt me.

ik weet niet wat je met een kleine boxer bedoeld.... maar meestal zijn die kleine stukken bedoeld om je penis op zijn plek te houden. Voor de zaadproductie is het beter om niet je penis te beknellen, zorg er dus voor dat je penis genoeg ruimte heeft, dit mag horizontaal en verticaal zijn! Bij normale boxer: naar beneden.

Goed dat je de laatste aanvulling gaf, ik dacht anders dat die miniboxwers wel raad met je penis zouden weten. Omhoog is het beste als je hem naar een zijkant draagt, kan hij bij onvoorziene opstandigheden lelijk in de knel komen. Dit is serieus bedoeld.

Nou, bij mij zit hij naar boven als ik m'n boxer aandoe, maar na een tijdje gaat hij zelf de meest comfortabele positie zoeken hoor. Of spant ie echt zo hard dat je penis niet meer kan bewegen en tegen je buik aanplakt? In dat geval zou ik toch een maatje groter kopen.

Hoe jij het het prettigst vindt zitten lijkt me? Er zijn niet echt regels voor hahaha. Als je geen prettige positie kunt vinden denk ik dat je miniboxer verwart met te kleine boxer...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100