Beste long lasting foundation voor een droge huid?

Hi, IK heb een zeer lichte, droge huid en ik ben op zoek naar een foundation die goed blijft zitten. Op dit moment gebruik ik de rituals precious foundation in 1. Ik ben er erg blij mee maar hij blijft niet al te lang op mijn huid zitten, ook al 'set' ik het met poeder. Ik heb de dikkere dekking nodig voor mijn extreem rode wangen, waar ik makeup forever HD primer (nr. o1) voor heb. Die is groen dus die maakt het rood eerder roze. Ik prefereer eerder wat duurdere sephora foundation omdat je wat foundation betreft wel een goede basis moet hebben. Ik kreeg eens rode vlekken van bare minerals dus dat zie ik niet echt als een optie. maar is die revlon colorstay btw echt zo goed?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ook ik heb een droge huid met wat sproetjes.
Ik heb jarenlang gezocht naar de perfecte foundation. Tot ik vorige maand een monstertje van Chanel meekreeg bij Douglas. Wow... wat een goede foundation. Ik heb hem meteen gekocht. Het smeert heel goed uit, je krijgt geen velletjes of korrels. Het dekt op de een of andere manier heel egaal, maar je ziet geen foudation op je gezicht zitten.

Het heet Aqua Vitalumiere. Ze hebben ook de gewone Vitalumiere lijn, maar die Aqua is top!

Voor je rode wangen heeft Chanel ook een hele goede consealer.