Er is een verschil tussen tijdelijke wimpers en semi-permanente wimpers. Het prijsverschil tussen beiden kan groot zijn.

Prijzen van een tijdelijke wimperverlenging kost ongeveer €30 tot €40. Een semi-permanente wimperverlenging kost tussen €100 tot €150.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wimperextentions zijn kleine ‘plukjes’ kunstwimpers die tussen uw eigen wimpers worden in gelijmd met een speciale lijm. Er zijn verschillende lengtes en we zullen samen bespreken wat uw wensen zijn. Daarna worden de oogleden en wimpers gereinigd en gaan we beginnen met het plaatsen van de extentions.
Als een oog klaar is ziet u alvast het geweldige resultaat!
Bij de meeste mensen blijven de wimpers ongeveer drie weken zitten. Na drie weken hebt u een natuurlijke uitgroei van uw eigen wimpers. Na die tijd komt u terug om de extentions te laten verwijderen en al of niet nieuwe te laten plaatsen.
U kunt alles met wimperextentions! Sporten, zwemmen/douchen en dergelijke is geen probleem. Mascara is niet nodig dat is dus ideaal voor de vakantie. U hoeft zich niet op te maken en ziet er toch geweldig uit.

De kosten 39,95 euro.