Wat te doen met een nieuwe (winter)jas ?

Moet ik deze winterjas inspuiten tegen (regen)water?
Het betreft een gloednieuwe Calvin Klein donsmantel. Nog andere tips?

Toegevoegd na 4 minuten:
Extra informatie:
• Donsmantel van Calvin Klein Collectie
• hoogwaardig materiaal
• Staande kraag met rib boord
• Hoog te sluiten rits met extra drukknopen
• Versterkte ellebogen
• Mouw met rib boord
• Binnenkant met zakken
• Buitenkant 100% polyamide
• Vulling 80% dons en 20% veren
• Kleur: bruin

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor soort stof is het dan?
Rieneke1
13 jaar geleden
je weet van de martelpartijen met levend geplukte ganzen?

Het beste antwoord

ik zou 'm inderdaad even goed inspuiten.
helpt niet alleen tegen vocht, maar maakt de jas ook vuilafstotend.
doe het wel liefst buiten, want dat spul stinkt verschrikkelijk.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top! Zal eens even zo'n spuitbus halen ! Nog een goed merk qua spuitbus in gedachte?
Rieneke1
13 jaar geleden
ik heb onlangs protector gebruikt, van smw, maar volgens mij doen ze allemaal hun werk.

Andere antwoorden (1)

als het goed is heeft de fabrikant deze jas behandeld tegen (regenwater) als je hem laat reinigen laat je hem opnieuw behandelen tegen regenwater.

Toegevoegd na 42 seconden:
Je kunt het altijd even navragen bij ze winkel waar je deze jas hebt aangeschaft.