Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik aan als ik birkenstocks heb ik ben jongen en 13

birkerstocks wat voor broek en trui/shirt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
820

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je kiest voor Birkenstocks ben je behoorlijk eigenwijs. Compliment hoor. Bovendien lopen die dingen geweldig.

Een (niet te korte) spijkerbroek is okee, en wat nu mode is, zo´n grofgebreide trui over een gekleurd t-shirt.
Past ook wel bij de natuurlijke ´look´ van Birkies. Wat je ook wel ziet is Birkies onder een tamelijk sjieke outfit: donkere broek, mooi licht shirt, vestje, dikke sjaal. Als je durft een hoed erbij.
Birkenstocks zijn a way of life aan het worden lijkt het.

Toegevoegd na 30 minuten:
Als je nú Birkenstock teenslippers aan wilt doen moet je rekening houden met erge koude voeten.
Binnen is het wel okee, maar buiten, onder nul, met regen en sneeuw en zo? Lijkt me gewoon niet handig. Maar misschien kan je gewoon je sokken aandoen.
Je hebt trouwens ook van die Birkies met een band over je voorvoet, dat kan prima. Maar dan nog: dichte schoenen zijn natuurlijk niet voor niks uitgevonden hè. Met name in de winter is het echt beter om dichte schoenen te dragen.
Met deze temperaturen op blote voeten buiten gaan lopen vind ik een beetje kinderachtig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan of het de sandalen zijn of de slippers.
En in welke kleur.
Slippers Gizeh, madrid of Piazza?
Of misschien heb je de Ramses basic birko flor?

Het kan ook zijn dat je de klompen draagt, maar het maakt nogal verschil of dat witte of rode zijn.

Doe maar een spijkerbroek. Past overal bij.
Leuke trui in de kleur van je schoenjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet helemaal niks, behalve dragen wat jij wilt en wat lekker zit. Er zijn geen kledingwetten hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een spijkerbroek en een shirt in dezelfde kleur als je birkenstocks
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een benneton pantelon met een polo en daar onder een blouse met stropdas je zou e haar dan in en scheiding kunnen doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding