Het kan wel hoor! Ik heb het zelf ook gedaan! En mijn haar zag er echt niet uit als op het plaatje, het is wel zo dat het vrij snel uitzakt, maar als je het gewoon in laagjes laat knippen ook heb je minder haar op 1 laag waardoor de krul sneller tevoorschijn komt. Het bleef bij mij ongeveer 2 maanden zitten, daarna zag je de krul nog wel een beetje maar meer in de vorm van slag. Het enige onhandige eraan was dat ik toen nog wel last had van de pluizigheid die je hebt van krullen. Maar zo extreem alsop dat plaatje was dat nou ook weer niet.

Waarom het niet zou kunnen weet ik dus niet, maar wel dat het minder handig is vanwege het uitzakken.

Toegevoegd na 40 seconden:
ook moet dan zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan wel, maar is zonde van je geld. Het haar is zo zwaar dat de krullen er gewoon niet lang in blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel, als je van een Texaans kapsel houdt.

Je krijgt door permanent zo veel volume dat je een soort van afrokapsel creeert. Als je het mooi vindt is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat u haar te zwaar is voor permanent en dan zakt snel de krul uit en is idd zonde van u geld.