Wat zijn de meest voorkomen piercings over heel het lichaam?

Toegevoegd na 17 seconden:
voorkomende*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Het beste antwoord

oren en daarna navel, tenminste bij vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meest voorkomende piercings:

•Oor piercing
- Veel voorkomend voor het dragen van de oorbel. Deze piercing kan op verschillende plekken van het oor worden gezet.

•Neus piercing
- Een ringetje door de neus of een steentje op de neus gedragen. Deze piercing kan op verschillende plekken van de neus worden gezet.

•Wenkbrauw piercing
- Een ringetje of staafje door de wenkbrauw.

•Navel piercing
- Een hangertje, ringetje of staafje door het kapje van de navel.

•Lip piercing
- Een staafje of ringetje door de lip. Deze piercing kan op verschillende plekken van de lip worden gezet.

•Nagel piercing- Een ringetje of bedeltje bevestigd aan de nagel door middel van een gaatje in de nagel. Deze piercing is pijnloos.

•Tongpercing
- Een staafje door de tong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piercing in de oren, voor een standaard oorbel. Bijna iedereen (vrouwen en soms ook mannen) hebben wel gaatjes in de oren.
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb nog een kleine aanvulling op eerder genoemde piercings:

- tepelpiercing
- Prins Albert: oftewel een piercing door de eikel
- En natuurlijk mogen we de vrouwelijke piercings niet overslaan: een piercing door schaamlip of clitoris

Overigens kan je bijna overal de huid piercen. Huid in hals en nek, wang, buik, rug, etc.
Dit wordt misschien niet veel gedaan, maar kan wel degelijk.