Mijn mond droogt altijd enorm uit van lippenstift; kan ik er iets aan doen?

Eerst vaseline gebruiken heeft niet echt gewerkt, daarnaast heeft dat invloed op de kleur. Zou er iets anders mogelijk zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

bij oriflame hebben ze een heel klein ei-vormig potje met ideaal spul voor scheurtjes/kloofjes/droge gedeeltes. het werkt ideaal.. wordt door de meesten gebruikt voor op je lippen - in de winter - maar het kan bijv. ook op klein littekenweefsel.. Toegevoegd na 1 minuut: 'tender care balm' heet het, wordt ook weleens het 'wonderpotje' genoemd, hier is een link (kun je lezen waar het nog meer voor te gebruiken is) http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-lichaamsverzorging/401058122-het-wonderpotje-van-oriflame-in-vanille-geur-2-stuks.html

Smeer je lippen 's avonds in met honing. Je kunt er, als je er een beetje suiker doorheen doet, ook mee scrubben. 's Morgens gebruik je een beetje blistex, labello o.i.d. Na een tijdje zul je merken dat je lippen weer soepel zijn. Overigens heb je lippenstift die niet uitdroogt maar juist verzorgd. Bij de reformwinkel heb je lippenbalsem met een kleurtje, deze zijn super prettig in de winter. Je slaat twee vliegen in een klap omdat je je lippen én verzorgt én kleurt. Ik gebruik altijd Terratints. 100% zuiver en mooie langhoudende kleuren.

Bij de douglas verkopen ze Rosebud Salve, dat is wat ik gebruik en het werkt goed vind ik! Potje kost 10 euro....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100