Hoort kleding bij het uiterlijk?

Toegevoegd na 19 minuten:
Hoort je kleding bij je uiterlijk? Waarom wel? Waarom niet?

Toegevoegd na 19 minuten:
Hoort je kleding bij je uiterlijk? Waarom wel? Waarom niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vandale zegt van wel: uitwendige gedaante, fysieke verschijning (met inbegrip van kleding, houding, gedrag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vreemd, twee keer die toevoeging
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dubbele plaatsingen gebeuren de laatste tijd vaak, kennelijk gaat er iets niet helemaal goed bij het opslaan.

Het beste antwoord

ja, want als jij bijvoorbeeld heeeeel mooi bent, maar je draag zwerverkleding, dan heb je een erg onverzorgd uiterlijk. heb jij altijd hele mooie (dure) kleding aan, dan he je een verzorgd en netjes uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er waren meerdere beste antwoorden, maar ik moest er toch 1 uitkiezen en deze is het geworden.

Andere antwoorden (6)

Nee nooit, anders ben je jezelf niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je het niet hebt opgegeten wel.

Toegevoegd na 18 minuten:
- uiterlijk
- zoals iets of iemand er van buiten uitziet. •betrekking hebbend op de buitenkant van iets of iemand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@minkukels, waarom zou kleding niet bij je uiterlijk horen?
nee kleding hoort meer bij de mode
er zijn kledingstukken die de ene persoon mooi staat en de andere niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet altijd. In nudistenkampen zeer zeker niet.
13 jaar geleden
jazeker, de kleding die je draagt is medebepalend voor je uiterlijke verschijning.
we hebben niet voor niets het gezegde: "kleren maken de man".
13 jaar geleden
kleding hoort wel bij de uiterlijke verschijning. Maar het zegt niks over karakter.
Zakenmannen kunnen miscchien wel helemaal onder getatoeerd zijn en in het weekend bij een motorbende zitten.
In mijn mening zegt kleding niets over de persoon maar wel over hoe jij wilt hoe mensen jou zien.