hoe krijg ik mijn korstje weg

ik heb een korstje van een warmte bron hebben jullie tips hoe ik die weg krijg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Cryofiel
13 jaar geleden
Je kunt hem ergens anders neerzetten, je kunt zelf ergens anders gaan zitten, of - mijns inziens de beste oplossing - je kunt de warmtebron uitzetten cq blussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap niets van deze vraag. Gaat het om een tosti? Een kip uit de oven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de vraag vooral niet duidelijker formuleren hoor....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vreemd dat andere het wel snappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijft gokken hoor....
Cryofiel
13 jaar geleden
Tja, ik *gok* dat je het korstje weg wilt krijgen. Maar dat is niet wat je vraagt. Je vraagt toch echt overduidelijk hoe je de warmtebron wegkrijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belachelijk dat deze vraag direct wordt gehonoreerd als goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit weghalen, een korstje beschermt de wond

Het beste antwoord

Inderdaad afblijven. Om het 'herstellend vermogen van de huid' te ondersteunen kun je er Calendula om smeren. Een zalfje van A. Vogel volgens mij. Werkt op zich wel goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel voor u reactie

Andere antwoorden (2)

je kan het beter laten zitten.
het valt er vanzelf af.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje
Het korstje is een bescherming van je beschadigde huid .
Als de wond weer aan het herstellen is dan valt het korstje er weer van zelf af .
Dus gewoon laten zitten en niet aankomen .
En het valt er vanzelf af .