Wat is over het algemeen de meest pijnlijke plek om te laten piercen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
10.9K

Het beste antwoord

Je oogbol, dat lijkt me behoorlijk pijnlijk!
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
iiieeew +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Au!

Andere antwoorden (5)

Je tepels en geslachtsdelen schijnen het meest pijnlijk te zijn.
Dit omdat het al extra gevoelig is.
Er zitten op deze plekken veel meer zenuwuiteinden dan op 'normale' stukjes huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn neusgaten zou ik best willen laten piercen. Mijn neusvleugels of neustussenschot lijken me daarentegen een stuk pijnlijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaa,haaa, je hebt gelijk het staat een beetje sukkelig zo, maar ja stukje artikel gelezen he?
Ik vraag me af of ze in de "gaten blijven zitten" ;)"
Daar waar de meeste (pijn/gevoels) zenuwen zitten.
Dus tepels, genitalien enz.
Verder speelt de dikte van de naald een rol, een dunne naald raakt minder zenuwen dan een dikke, uitgaande van hetzelfde plekje.
Bij de tong zit je met een grote kans op complicaties, die veel klachten kunnen geven.
Je moet qua pijnlijkheid dus niet alleen naar de pijn van de prik zelf kijken maat vooral ook naar het verloop.
Zelf ben ik geen voorstander van piercen maar heb gepoogd zo objectief mogelijk te antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wel je oksels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Waarom zou je daar een piercing willen :p
ik heb het een x gevraagd in een piercing zaak, toen ik mijn navelpiercing liet zetten. die vrouw vertelde dat de intieme piercings het meest pijnlijk zijn. Ook vanwege het schoon maken en het bewegen van de piercing in de eerste paar weken.