Waarom is er meer vrouwenmode als mannen mode?

Toegevoegd na 6 minuten:
lang geleden was het andersom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

vrouwen worden harder op hun uiterlijk beoordeeld dan mannen voor een mooie aantrekkelijke vrouw gaan makkelijker deuren open bwvs en kleding speelt een hele grote rol in het uiterlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

omdat de mode markt meer ingespeeld is voor vrouwen, jurken , rokken, broeken, e.d. de mannen mode ligt veel eenvoudiger...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat vrouwen nu eenmaal een hele goeie afnemer zijn van kleding.
En normaal gesproken elke dag wat anders aan hebben.
Wij mannen zijn een beetje terughoudener,en doen gewoon langer met onze spijkerbroeken om maar een voorbeeld te noemen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vroeger waren de meeste vrouwen qua inkomen afhankelijk van hun man.
Tegenwoordig werken veel vrouwen ,en zijn financieel vaak onafhankelijker .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij vrouwen moeten ons mooi maken voor mannen .... we willen 'versierd worden' ... ;o) ... maar even zonder gekheid, mannen geven gewoon niet om kleding, zij geven meer om spieropbouw, sportprestaties, auto's ... dat soort dingen, want hiermee scoren zij namelijk weer bij de vrouwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen zijn van nature meer met mode en kleding bezig dan mannen al is dat gelukkig de laatste jaren erg bijgetrokken. Vrouwen geven ook het meeste uit aan kleding en vrouwen moeten volgens hun vaker van kleding wisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja inderdaad, lang geleden droegen mannen een soort van rokken (tarzan.) maar dit is in de jaren veranderd, nu zjn er rokken, hakken, blousjes enz voor vrouwen, de mannen mode ligt nu wat simpeler.