Wat is een VIP Complex behandeling en welk effect heeft dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Zelf moest ik denken aan een behandeling bij de GGZ voor een psychiatrische stoornis waarbij je denkt dat je Gerard Joling bent... Fout!

Aan de verschillende bronnen te zien is het een schoonheidsbehandeling waarbij onregelmatigheden op of in de huid (littekens, acne, striae) 'behandeld' worden door stroomstootjes door de huid heen te sturen. De voor- en na- foto's zien er mooi uit, maar ja, dat doen ze altijd, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik vind de foto's er maar raar uit zien. Heb je die bij Transion gezien? Op de na-foto is de kont heel raar plat geworden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, ja, wat een rare puntkont!
+

Andere antwoorden (1)

heb wat informatie gevonden er over zie bron