Werken die anti wallen rollers die nu te koop aangeboden worden?

Soms hou ik s nachts wat vocht vast en word ik wakker met wallen onder mijn ogen. Nu zijn er van die antiwallen rollers te koop. (in een groen flesje, ik weet niet of ik hier merken mag noemen) ze zeggen dat het vocht afdrijvend werkt. Maar is dat echt zo of is het alleen maar verkoelend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb het geprobeerd.
Ze verminderen de wallen echt absoluut niet.
Maar als je die met een kleurtje koopt, maskeer je de wallen een beetje.
Dat verkoelende is ook flauwekul: Omdat het rollertje van metaal is voelt het koud aan ja. Maar dat is het dan.
Verder is het echt een verkooppraatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank jullie wel...dit heeft mij weer 14 euro bespaard!

Andere antwoorden (5)

Even een aardappel schil tegen aanhouden en whola de wallen zijn zo goed als weg. aardappel werkt vochtafdrijvend! En het is goedkoper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhuu dat werkt idd helemaaal heb ik ook geprobeerd
ik weet niet meer welk consumentenprogramma het getest heeft, maar ze kwamen allemaal slecht uit de bus.
Alle proefpersonen vonden het niet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sperti aambeienzalf schijnt veel beter te helpen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De werking is te verwaarlozen .
Je kunt ook met een vinger vanaf de neus over de wallen naar de buitenkant wrijven dan zijn die wallen ook tijdelijk weg .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb um ook, maar merk totaal geen verschil. Heb er dacht ik wel € 14 voor betaald..