Hoe lang gaat een mesje van een Feather Styling Razor mee?

Bijv. na hoe vaak het gebruikt te hebben is het mesje flink achteruit?

Toegevoegd na 6 minuten:
Dan weet ik ook of ik gelijk een pak van 10 mesjes erbij moet bestellen.
Het is een cadeau.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

dit is afhankelijk van je haar type heb je harde haartje gaat hij sneller achteruit dan bij zacht haartjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb veel, maar heel fijn haar. Weet je ook hoe lang het dan ongeveer meegaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is moeilijk te zeggen gewoon uitproberen zodra het stroef gaat een nieuwe kopen.
Het apparaat, met een mesje, kost ongeveer 35 euro.
Een pak met 10 mesjes kost 7,80.

Daar zou ik dan niet moeilijk over doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel als je student bent en niet zo rijk bent als de rest.
Ik koop trouwens een goedkopere.
als je dikke haren hebt gaat het natuurlijk sneller achteruit. maar ik heb wel een tip: als je mesje niet zo scherp meer is, kan je het ipv de kan die je scheert om de haren weg te halen, de andere kant op scheren (dan haa je de haren niet weg) bijvoorbeeld op je arm ofso, dat wordt het gelijk iets scherper, en dan kan het langer mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt logisch. :)