k wil m'n pony laten groeien maar mijn haar groeit niet snel en als het iets te lang word staat m'n pony ook niet leuk. iemand tips?? Alvast bedankt

Hoe kan ik nu dus mijn pony laten groeien?? zonder dat het lelijk staat, k heb best dik haar dus staat ook snel bol.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4K

Antwoorden (6)

je zou voorlopig in je haar met een haarband kunnen dragen..
of met haarspeldjes je pony naar achteren vast leggen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend is dat.
Wat ik altijd doe is de pony achterover kammen met wat wax en fixeren met een beetje haarlak.
Je zou het ook opzij kunnen dragen, met een scheiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geduld hebben, en voorlopig een andere haar stijl kiezen. Helaas kan je jouw haren niet op commando laten groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je pony schuin laten knippen en je haar voor de rest ook in laagjes laten knippen. Als je haar dan groeit blijft het er leuk uitzien! Heb ervaring ;)

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb btw ook heel dik haar, dus dat is bij mijn antwoord ook geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
persoonlijk vind ik de antwoorden niet zo nuttig. Ik zou ze dan fohnen want ik neem aan dat je ze stijlt en als ze wat kort zijn gaan ze statisch staan of rechtop en dat ziet er niet uit schuin knippen is wel een nuttig antwoord maar daarnaast zou je het ook kunnen fohnen. Ook zijn er erg leuke haarbandjes wat nog steeds een Trend is!

Kortaf: Met een grote borstel naar binnen fohnen paar keer achter elkaar draaiende bewegingen maken. dan gaan ze erg mooi uitzien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Style het zoals jij vind dat het mooi zit met een styltang dit heb ik zelf ook een hele tijd gedaan toen ik vond dat de kapper mijn pony te kort had geknipt daarna wat haarlak zodat het nog beter blijft zitten.

Wat ik ook nog wel eens deed als ik geen zin had om me haar te doen pony naar achteren en met speltjes vast zetten.