Waar vind je Citotoets voor groep 8?

Weet iemand waar je Citotoets voor groep 8 kan vinden van het jaar 2006, 2007, 2008 en 2009? als het van anderen jaren kan dan is het ook goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
5.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De cito zelf zegt dat oefenen niet zeer veel uitmaakt. Die toets is nl. om te bepalen wat het meest geschikte vervolg onderwijs is.
En zelfs al zou een kind door veel oefenwerk een stuk hoger uitkomen dan zal al snel in de brugklas blijken of de plaatsing in die klas correct is of toch niet. Hooguit zou je er zelf onderwijs lacunes uit kunnen halen, achterstanden dus. Is dan wel een brevet van onvermogen van betreffende basisschool (als dezelfde lacunes bij de meeste kinderen tenminste naar voren komen)

Het beste antwoord

hier vind je oefentoetsen.

http://www.eindtoets.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb toetsen van andere jaren nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (1)

Hier vind je de complete cito-toets van het jaar 2009!
http://www.cito.nl/po/lovs/eb/Cito_EB09_EindtoetsOuders.pdf

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze is trouwens van 2010.