Miljoen, miljard, tien miljard, honderd miljard, wat komt hierna?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
51.6K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
er bestaat ook quatriljoen 1.000.000.000.000.000.000.000.000 dus met 24 nullen

Het beste antwoord

duizend - miljoen - miljard - biljoen - biljard - triljoen - triljard

Toegevoegd na 1 minuut:
Zo gaat het "rijtje". Na honderd miljard komt dus 1 biljoen.
Das best veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

duizend miljard?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook in me hoofd xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo fout is het niet.
We doen dit altijd met een factor duizend. Dus eerst hebben we duizend, dan 10 duizend en dan 100 duizend. Daarna verzinnen we een nieuw woord. Dus 1000 duizend is een miljoen. 1000 miljoen noemen we miljard. 1000 miljard heet biljoen, 1000 biljoen is biljard. Tenslotte is 1000 biljard een triljoen en 1000 triljoen heet triljard.