Is er een site waar ik vragen kan stellen over rekensommen?

Mijn rekenniveau is erg laag dus ik wil graag vragen stellen over bepaalde rekensommen. Helaas is dat niet toegestaan op deze site, dus vraag ik me af of jullie toevallige een andere site kennen. Bedankt alvast!

6 jaar geleden
in: Wiskunde
2.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.tabletportaal.nl/rekenkoning-app.html Is geen vragensite maar wel een heel leuke en leerzame app. Ik ben zelf ook slecht in rekenen en met deze app oefen ik soms.

Antwoorden (1)

Je kan de app Photomath downloaden (AppStore) deze laat je sommen inscannen en geeft vervolgens antwoord inclusief uitleg.