Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als op een ce, voor vraag 3, antwoord 1 en 2 nodig zijn, maar je hebt die fout, en de berekening van 3 goed, hoe moet je dan beoordelen qua punten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wiskunde
870
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een afspraak die de makers van dat CE maken, of die zomaar ergens vindbaar is weet ik niet, dus of je nog de 100% van vraag 3 kan halen weet ik niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Daar is geen duidelijke afspraak over, zie alle afspraken over de opgaven voor wiskunde in de bron.

Ik vermoed dat je een deel van de punten krijgt die gelden voor een eventuele uitleg van de vraag of berekening. Je kunt nooit de volle punten krijgen omdat het antwoord fout is. Als er dus niet gevraagd wordt om een uitleg of berekening kun je geen (deel van de) punten krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke, het antwoord is idd fout, ik kon 2 punten halen dus ik zal dan waarschijnlijk 1 punt halen, maar omdat ik het niet zeker weet reken ik wel gewoon 0 punten denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt me wel verstandig ja tenzij je ook een flinke berekening moest geven (in de trant van laat zien dat ...... ).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding