3,2 kubieke M=.....ml hoe zou je dit kunnen berekenen (geen antwoord van de som geven behalve als het niet anders kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wiskunde

Antwoorden (1)

1ml = 1/1000 liter
1 kubieke meter =1000 liter, dus 1kubieke meter =1000x1000=1.000.000 ml.
Nu kun je zelf uitrekenen hoeveel ml dan 3,2 kubieke meter is.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het siert je in elk geval dat je dat meld ;-)
walter
11 jaar geleden
Dat geeft niet hoor. Je kan trouwens een -1 nog naar een +1 corrigeren ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alleen binnen 20 minuten dacht ik.
maar dan compenseer ik wel met een plusje
walter
11 jaar geleden
Nee inderdaad, die gaat er niet af. Daarom maakt het ook niet uit ( anders zou ik er ook niet van wakker liggen hoor) maar toch bedankt :-)