Hoe moet ik mijn grafische rekenmachine weer instellen zodat ik weer meerdere formules tegelijkertijd in een grafiek kan plaatsen?

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer meerdere formules tegelijkertijd in een grafiek plaatsen. Ik kan ze enkel éen voor één plaatsen en aflezen. Vroeger kon ik er wel meerdere tegelijkertijd plaatsen. Nu moet ik hem anders instellen, maar ik heb geen idee hoe? Weet iemand hoe dat moet?
Ik heb binnekort examens, dus dan heb ik hem weer vollop nodig!
Alvast hardstikke bedankt allemaal.

Toegevoegd na 26 seconden:
Ps: Het gaat om een TI84+ rekenmachine;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde

Antwoorden (1)

Zoals al eerder gemeld, je kunt je rekenmachine zoiezo resetten.
Kijk even of de "=" tekentjes zijn gearceerd.
Anders moet je kijken of er niet onverhoopt 'apps' aanstaan die het graphen beïnvloeden zoals bijv. 'transform'.