Is een soort vervolg op wiskunde A1 voor VWO scholieren.

Gaat vooral over algebra, grafen, en matrices.

Maar ik weet zeker dat jij dat ook wel had kunnen vinden op een website die je ook hieronder in de bron ziet :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een verdieping op wiskunde A.
gaat overal net wat dieper in...
Het is niet echt nodig om te hebben want met wiskunde a of b kom je ook al overal mee.
tenzij je wiskunde leuk vind en het zou willen studeren. dan is het wel handig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout. Wiskunde C is juist een uitgedunde versie van wiskunde A.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" Wiskunde C is een voortzetting op het eerdere vak Wiskunde A1" Dus wat jij zegt klopt niet Bliets. Daarom +1 ter compensatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt inderdaad. i stand corrected
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op veel scholen wordt zelfs geen wiskunde C gegeven, omdat het niveau daar te laag van is. Voor veel vervolgopleidingen en studies moet je minstens wiskunde A of B hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout. Je bedoeld wiskunde D. Wiskunde C is de simpelere versie van wiskunde A
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cynlover ook jij zit fout. WisD is verdieping op wisB, niet wisA.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WiD = verdieping B + A