ik 'n blad waarbij getallen staan onder verdeeld in kolommen & waarbij je dan het getal kan raden die in haar of zijn's hoofd zit. waar vind ik die ?

overig is het zo ; dat als diegene zegt dat zijn of haar cijfer zich in de kolom bevindt, moet je het laatste cijfer meetellen , zo ga je al de kolommen af , en je hebt het antwoord.
---------------------------------------------
wie weet waar ik dit blad kan vinden ?

Toegevoegd na 56 seconden:
ik ZOEK 'n blad.
excuses.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde

Het beste antwoord

Zie de bron voor een voorbeeld dat werkt tot en met het getal 31.

Toegevoegd na 3 minuten:
In dit geval moet je dus het eerste getal steeds optellen van de kaart waar het te raden nummer op voorkomt, ik neem aan dat je het zelf wel kunt aanpassen aan je eigen wensen.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt !
dit is wat ik bedoel, alleen is dit een kleinere versie (1-31)
en moet je hier de eerste getallen optellen van het tabel.
ik zoek de kaart waarbij je van 1 tot en met de 100 gaat , en het laatste getal op moet tellen
maar nogmaals bedankt !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt door de titel van de link, ben ik op toch op het juiste antwoord gekomen ! :)