Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het toegestaan zijn om bij mijn wiskunde A zelf een blaadje mee te nemen meg daarop perfecte (uitgeprinte) normaal verdeling (leeg)?

Dan kan ik tenminste overzichtelijk werken, want ik ben een drama in het tekenen van die dingen. Er staat verder niks op, dus zal dit nou zo'n probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik neem aan dat je bedoelt bij het eindexamen?
Dat mag absoluut niet.
Ik begrijp je wel, maar regels zijn regels en daar mogen scholen niet van afwijken. Doen ze dat wel, ook al lijkt het nog zo onbelangrijk, dan kunnen er sancties volgen. Zowel vervelend voor de school als voor de leerlingen.
Succes alvast!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet toegestaan. Naast pennen en eventueel een rekenmachine mag niks meegenomen worden. Ik snap dat jij denkt van 'maar er staat verder toch niks op?' maar als dit wordt toegestaan dan moet jij eens zien hoe snel examenkandidaten creatief worden in het maken van geheime aanwijzingen in die tekening die niet herkenbaar zijn voor de leerkrachten/surveillanten, maar wel voor de examenkandidaat.
Helaas, dat mag niet dus :-(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de regeling toegestane hulpmiddelen voor wiskunde A staat dat de kandidaat een roosterpapier met vakjes van 1 cm² mag gebruiken. Er staat niets over een normaalverdeling die daarop aanwezig zou mogen zijn. Dit is dan ook waarschijnlijk niet toegestaan. Dit geldt voor de centrale examens van 2011.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding