Wat komt er uit de formule van Binet als je het getal 30 voor n invult?

en 29?

Als ik het zelf intik in mijn rekenmachine krijgt ik een heel vaag antwoord, want het is toch de bedoeling dat als je hiervan beide antwoorden hebt, je deze door elkaar deelt er dan een getal uitkomt die steeds dichter bij het gulden getal komt te liggen? Dus 1,618?

Toegevoegd na 1 minuut:
En hoe vul je het dus in in je rekenmachine?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde

Het beste antwoord

B(30) = 832040
B(29) = 514229
En de deling is ongeveer 1,618

Waarschijnlijk gaat er iets mis met je rekenvolgorde en moet je meer haakjes gebruiken bij het invoeren van de formule.