hoe maak je een grafiek in exel

ik moet een grafiek met tijd in seconde en dan de temperatuur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
1.9K

Het beste antwoord

maak een tabel onder de letter A zet je de seconde en onder de letter B de temperatuur. selecteer de tabel met rechtermuisknop en ga naar wizard grafiek.klik op spreiding en maak een keuze uit de 5 grafieken. klik op volgende maak keuzes en uit eindelijk kom je bij stap 4van 4. selecteer'' als nieuw blad''klik op voltooien.
als je een trendlijn(lineair of evenredig) wil toevoegen klik met de rechtermuisknop op een meetgegeven(bolletje,driehoek).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Seconden horizontaal; temp verticaal. Eerst Tabel maken. Alles selecteren en Dan via een wizard een grafiek maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een basisgrafiek wilt maken in Excel die je later kunt wijzigen en opmaken, voer je om te beginnen de gegevens voor de grafiek in een werkblad in. Vervolgens selecteer je die gegevens en kiest u het gewenste grafiektype op het Office Fluent-lint (tabblad Invoegen, groep Grafieken)......