Vraag over gecondenseerde spiegels: zie uitleg

Als je een streep of figuurtje maakt op een gecondenseerde ruit of spiegel, zie je dit de volgende keer terug wanneer de ruit of spiegel weer condenseert.
Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Door het vet wat je achterlaat op de ruit. Je huid is vaak wat vettig en dit blijft onzichtbaar tot er weer wat condens overheen komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben weer wat wijzer! Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Door de achtergebleven vetresten van jouw creatieve actie op de spiegel. Condensafzetting 'plakt' niet goed op vet...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft dat met het vet te maken, die op je vingers zit, dat neemt de condens niet op omdat vet waterafstotend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe het maar eens met een schoon doekje dan heb je het antwoord op je vraag.