Welke verleiding kun je niet weerstaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als mijn zoon straf heeft en hij offert een knuffel als goedmaken, kan ik het niet weerstaan die niet aan te nemen.

GV... Ik kan de verleiding niet weerstaan... I am Hooked...

Als ik snoep/koek/chips in huis heb dan moet het allemaal op. Als ik ergens een spiegel zie, moet ik er in kijken. Of dit de verleiding is die ik niet kan weerstaan of een gewoonte dat weet ik niet. Als ik geld heb, wil ik het soms uitgeven, ook al weet ik dat het slimmer is om dat op t moment even niet te doen.

De verleiding om geld te laten rollen zodat de economie niet nog verder krimpt...

ik kan de verleiding om te liegen nooit weerstaan... Toegevoegd op 17-05-2009 23:23:22 en ik kan nooit de verleiding weerstaan om anderen op het verkeerde been te zetten...

Een reactie te geven op een antwoord waar ik het niet mee eens ben. Soms stel ik het nog even uit, omdat ik dan misschien te heftig zou reargeren en achteraf spijt zou krijgen omdat mijn reactie niet goed doordacht was.

Ik kan de verleiding van kaas niet weerstaan.

Mijn vrouw.

Mijn vriend is voor mij een verleiding die ik onmogelijk en op geen enkele manier kan (en wil) weerstaan ;)

De kleine belletjes op bubbelwrap laten knallen. Verschrikkelijk spul... :P

Drop, drop, drop, drop, drop... Drop dus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100