Als heel Nederland massaal de kraan voluit laat stromen voor een dag lang, wat gebeurt er dan?

wat voor invloed heeft dit op de waterstand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan komen de waterleidingbedrijven in grote problemen. Zij rekenen op een gemiddeld verbruik, maar als iedereen dat gemiddelde ineens drastisch gaat wijzigen zal de waterdruk gaan dalen. Waterschaarste zal het gevolg zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan wordt de drinkvoorraad ernstig bedreigd. Water moet gereinigd worden om te kunnen drinken. Als we het massaal laten weg lopen is de water voorraad (drinkwater) snel op.

Toegevoegd na 2 minuten:
ronron1212 (1151)Dan wordt de drinkvoorraad ernstig bedreigd. Water moet gereinigd worden om te kunnen drinken. Als we het massaal laten weg lopen is de water voorraad (drinkwater) snel op.