weet ik niet maar je kunt het iid geval zelf maken dmv rood kaftpapier te kopen en met een witte stift de print erop tekenen. Dan heb je nog iets leuks te doen ook!

Toegevoegd na 12 uur:
ik heb er nog even naar gezocht maar het bestaat echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of er ook kaftpapier is met die print weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze bij De Welkoop winkels heel veel artikelen hebben met een boerenprint en als ik me niet vergis hadden ze daar ook het inpakpapier van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er wat geld voor over hebt, dan zou je natuurlijk boerenzakdoeken op een groot kopieerapparaat kunnen leggen en op dik papier kopiëren of printen in de printshop op dik papier.
Dit moet er volgens mij nog best wel professioneel uitzien!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het bestaat vast wel maar dan moet je goed zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet ik niet.
Een kleurenkopieermachiene kan je er aan helpen.