is er een vraag waarop het antwoord van de vraag de vraag is???

dus bijv. hoe laat is het? dat je dan terug zegt hoe laat is het

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp het nog niet helemaal. eerlijk gezegd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet vooral denken aan 'Hoe Lang is een Chinees' ;p
Annswers
13 jaar geleden
Ik snap het ook niet, kun je nog 1 voorbeeld geven naast de gegeven antwoorden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??

Antwoorden (7)

"Wat is mijn vraag?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Gast25372;

"Wil je mij exact dezelfde vraag stellen als ik jou nu stel?"
Tenzij de ander 'nee' zegt natuurlijk.... En anders:
"Hoe maakt u het?".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ca va bien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lang is een Chinees?
Hu Lang is een Chinees.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij heet Hu Lang en dat spreek je uit als hoelang. Nou ja, jullie snappen hem wel hè :-).
Vroeger als klein meisje al van mijn opa gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vraag als aanbod; bijvoorbeeld:

V: Groot?
(Wil je het Groot hebben?)

A: Groot.
(Jazeker)

Of:

V: Kaas?
(Zullen we als broodbeleg kaas kiezen?)

A: Kaas.
(Okay)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je vraagt alles goed?
krijg je vaak het antwoord alles goed. . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo die minnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat deze site onder controle staat van een paar mensen die hier non stop opzitten, en die mogen mij niet dus geven ze minnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, hoe zou dat nou komen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze site staat onder controle van het beheer. De moderatoren op deze site controleren of alles onder de regelgeving van GV plaatsvindt. Jij suggereert (beweert het zelfs) dat de controle plaatsvind door GVers die hier non stop opzitten en jou niet mogen en daarom minnen.
Weet je Socrates: Ik kan mij permitteren (als ik dat zou willen) om hier non stop te zitten. Ik vind het prachtig om hier kennis(sen) op te doen. Dit doe ik met grote respect voor mijn mede GVers. En... Het gros van de mede GVers behandeld mij ook met respect. Je krijgt uiteindelijk wat je geeft. En als je wind wil zaaien, moet je niet zeuren als er een storm over jou heen komt. Als jij je wat genuanceerder uit zou drukken hier op GV dan kun jij ook dat respect verdienen. Dit wilde ik even aan jou kwijt en hoop dat iedere ingetoetste letter die ik hieraan besteed geen één te veel is. Ik beloof je dat ik iedere actie van jou welke m.i. niet binnen de perken van GV. valt terstond ga melden! Van mij ook een -1. Dit vanwege je reactie op je antwoord waarmee je hem zeker niet onderbouwd.
Met vrindelijke groet, TegenXinnig.
kun je mijn vraag herhalen?