Afgelopen maart is er nog een familielid opgedoken in Oostenrijk, een veeboer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Volgens de link: In Amerika leven vandaag nog drie nazaten van Adolf Hitler. Ze hebben hun naam veranderd in Stuart-Houston en wonen in een voorstad van New York...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Stevebravo;

De familienaam Hitler zul je niet veel meer tegenkomen. Ten eerste zullen de meeste verwanten die inmiddels wel hebben laten veranderen, maar vooral omdat heel veel familie van A.H. helemaal nooit Hitler heeft geheten. Die naam is ooit bij vergissing zo geregistreerd waar er eigenlijk 'Hiedler' had moeten staan.

Toegevoegd na 22 minuten:
Overigens denk ik dat 'nazaten' hier niet het juiste bergip is omdat de heer A.H. voor zover bekend geen kinders op de wereld heeft gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongetwijfeld, kijk maar eens op internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja er leeft zeker nog familie van Hitler op deze wereld!

Toegevoegd na 29 seconden:
Maar ze zullen hoogstwaarschijnlijk hun namen hebben veranderd, dat is wel zo verstandig ja :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn zus paula leeft nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want wetenschappers hebben onlangs nog DNA-materiaal afgenomen bij familieleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op nu.nl verschijn onlangs het volgende berichtje: (zie artikel).
Daaruit blijkt dat hij nog verwanten heeft in Oostenrijk en in de Verenigde Staten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, er leven nog een paar neven en nichten volgens mij. Maar deze personen hebben besloten geen kinderen te krijgen, om zo de Hitler-lijn uit te laten sterven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast wel, maar die hebben hun naam veranderd of hebben een andere achternaam.