Die worden in elkaar gezet door een machine die heel snel kan vouwen. De pakketjes van vloeitjes worden in hun verpakkingen gelegd en de flappen van de verpakking worden dichtgelijmd. Behalve de flap waaruit de vloeitjes geplukt moeten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep

Andere antwoorden (2)

Machinaal productieproces...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enorme rollen papier worden langzaam maar zeker aan de lopende band gevormd tot dunne reepjes papier. Even verderop is een ruimte waar de originele Arabische gom ligt opgeslagen. Voor dat minuscule plakrandje op al die velletjes is aardig wat gom nodig. Per week gaat daar bij Rizla zo'n vierduizend (!) liter van doorheen. De gom wordt geleverd als vaste grondstof en wordt in de fabriek omgesmolten.

Na het verwerken en bewerken tot de vellen rijstpapier moet het product een aantal dagen op een vastgestelde temperatuur 'rijpen'. Het papier moet zich zetten voor het daadwerkelijk kan worden gevormd tot vloeipapier.

Na dit proces wordt het papier gevouwen en komt het via een volgende machine in het pakje.

(Op bronsite alles selecteren om tekst te zien)