Nee, de hoeveelheid water, in welke vorm dan ook, is vrijwel constant, dat is al miljoenen jaren zo. Het water dat in jouw lichaam zit, heeft al in talloze andere lichamen, planten, wolken en rivieren gezeten. Het enige wat veranderen kan is de hoedanigheid van dit water, de verdeling ervan en de toestand ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee..misschien over 19238373618 jaar maar nu hebben we nog de zeeen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gewone (niet drinkbare) water zal altijd op aarde blijven, waar zou het water heen kunnen? Het drinkwater daarin tegen is gemaakt door mensen en zal dus op kunnen gaan wanneer mensen stoppen het water te zuiveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee waarschijnlijk niet . Het circuleert rond. Dus het komt altijd weer terug op aarde of in zee. En dat zal deels ook wel te maken hebben met de zwaarte kracht en de atmosfeer enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In theorie kan het, want als alle beschikbare waterstof en zuurstof andere chemische verbindingen maken dan H2O, dan is er geen water meer.

In de praktijk is dat echter onmogelijk, want alles op de aarde bestaat vanwege evenwichten. Maar als dat evenwicht wordt verstoord door iets dat we niet kennen of verwachten (een extreem grote meteoriet die inslaat ofzo), kan er natuurlijk van alles gebeuren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mogelijkheid,dat de volgende grote oorlog om het bezit van (schoon) water zal gaan,is niet geheel en al uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorlopig niet, echter op het moment dat onze zon overgaat in een rode reus, dus de processen veranderen en de temperatuur sterk stijgt zal het water op aarde verdampen en weggeblazen worden het heelal in, maar dat duurt nog wel even
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het water kan niet weg uit onze dampkring, dus kan het water nooit op. Echter, 95% van het water is onbruikbaar (zout). Het bruikbare water kan wel overgaan in onbruikbaar water, in die zin zou je kunnen zeggen dat het water op kan gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er was tot het moment dat de eerste raket de ruimte in ging precies evenveel water op elke moment!