Als ik van a naar a reis in een cirkel is a dan het vertrekpunt of de eindbestemming. Reis ik weg van a of reis ik er naar toe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan is a zowel vertrekpunt als eindpunt. En je reist zowel weg van a als naar a toe. Je zou nog kunnen zeggen dat je, totdat je halverwege bent, weg reist, en zodra je op de helft bent reis je er weer naar toe.
itsme
13 jaar geleden
Beide, denk ik, begin en eindpunt.
Dus van en naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is vertrek en eindpunt. Als iemand je onderweg vraagt wat je doet kun je gewoon zeggen, Ik kom van A en ik ga er ook weer naartoe
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik zou dan zeggen: ik maak een rondreis.
vergelijkbaar met: hoe ver loop je een bos in? Tot het midden, daarna loop je er weer uit...