Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het vreemdste of eigenaardigste vakgebied, waarop een hoogleraar, een professor, actief is?

Bij het afsluiten van de vraag: Dank voor jullie antwoorden! Er zijn hele leuke bij. Ik kies "Cryptozoölogie" als beste antwoord. Ik weet alleen niet zeker of daar echt een hoogleraar voor is aangesteld, maar de antwoordgever krijgt het voordeel van de twijfel.

15 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Cryptozoölogie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik vind persoonlijk de titel "Hoogleraar AZ" wel een erg vreemde titel...

Maar iedereen kan tot hoogleraar promeveren als je maar een goed onderbouwde scriptie hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Actief Burgerschap
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dr. Louis Gooren hoogleraar transseksuologie aan het vu.
(niks mis mee overigens) maar wel apart, niet een titel die je vaak tegenkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb deze man eens tijdens een symposium horen spreken. Echt fascinerend hoe hij over zijn eigen vak kan praten...
Persoonlijk vind ik de godsdienstwetenschap wel een hele vreemd vakgebied, omdat godsdienst en wetenschap elkaars tegengestelde zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jan Hendrik van den Berg als emeritus hoogleraar fenomenologische methode, conflictpsychologie en indirect het door hem bedachte vakgebied metabletica.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding