Heeft een arts die dienst draait op huisartsenpost toegang tot eigen consultverslagen?

Ik bedoel achteraf nadat dienst gedraaid is. Of wordt de huisartsenpost eigenaar van mijn medische informatie?

2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De huisartsenpost is de beheerder van de medische dossiers. Alle huisartsen die bij deze huisartsenpost in dienst zijn kunnen deze dossiers (indien nodig) inzien.
2 jaar geleden
mans
2 jaar geleden
Is dat ergens omschreven in wet of regelgeving dat u weet?